wijerentolde > Nieuws > Nieuws

Ledenvergadering najaar 2020

09-09-2020 09:05:51

Velswijk - Op dinsdagavond 8 september was de najaarsvergadering van onze Dansgroep. In onze oefenlocatie D’n Draejer in Velswijk was de zaal hiervoor ingericht volgens de algemene Corona richtlijnen.

De meeste leden hebben elkaar sinds maart van dit jaar niet meer gezien. Zeker in een groep met een grote saamhorigheid, zoals bij Wi’j Eren ’t Olde, was dit daarom een bijzonder moment. Dus ook even een gelegenheid om weer bij te praten.

Het laatste agendapunt was de vraag hoe we verder zullen gaan met onze oefenavonden, zolang de beperkingen die worden opgelegd door de Corona richtlichtlijnen bestaan. Er is door ons Bestuur hiervoor een protocol opgesteld, de locatie van D’n Draejer is vrijgegeven door de Gemeente en biedt met de Sporthal voldoende ruimte om hier te kunnen oefenen. Iedereen heeft vanuit de eigen persoonlijke situatie en dilemma’s hierin de mening gegeven. De uitkomst is dat we gaan proberen, ‘met de nadruk op proberen’ om weer te beginnen met onze oefenavonden. Het zal soms lastig zijn en er zijn veel beperkingen o.a. in de dansen die we kunnen doen.

We laten weer van ons horen zodra we de eerste keer geoefend hebben.

(foto: archief Dansgroep Wi’j Eren ’t Olde - klik op de foto voor een vergroting)

Ga terug